Fredag!

Yes! Den efterlängtade dagen hade kommit ;) Blev en lång dag på jobbet, men jag måste erkänna att tiden gick ganska fort idag oxå! Men jag hade som vanligt ont i fötterna och ryggen, så det fick bli sova lite när jag kom hem. Känns faktiskt riktigt skönt nu i efterhand att ha jobbat en hel vecka och tjänat lite pengar ;)
Jag satt iaf och fixade mej och satt vid datan, ville verkligen hitta på nått men visste inte riktigt vad. Men efter lite om och men så kom Mickan över och det var dags att tagga för utgång =) Vi blev hämtade av linus och sen åkte vi och hämtade skrattdamp gurkan. Jag kände på mig att det skulle vara ganska dött ute, men dött var ju bara förnamnet! Det var ju inte en kotte ute?! Haha! Men jag va lika glad för de ;)
Sög ganska hårt så Lynn kom och hämtade oss, sen skjutsade vi hem gurkan och sen gled vi runt. Trevligare än tombergs om du frågar mig =)



Heej <3

Kommentarer
Postat av: GurXs

2009-04-19 @ 14:55:00
Postat av: Anonym

moahha,m tombergs;)

2009-04-19 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0