Fredag!!!

Äntligen fredag! Blev hemma från praktiken idag, kändes inte så kul att behöva åka själv så jag stannade hemma istället. Har haft en massa att göra så tiden har bara sprungit ifrån mig idag! Vaknade vid halv tio av att klockan ringde. Gick ner och käkade lite frulle, sen började jag färga lite slingor i håret ;) Resultatet blev inte riktigt som jag ville men det får duga i nån vecka =p Sen färgade jag mammas ögonfransar och mina bryn. Sen åkte vi in och köpte mat och satt ute på trappan i solen och käkade, Skönt! Fixade lite i rummet, duschade, sminkat mig lite, städat kaninburen. Och nu har jag suttit här i typ en och en halv timme och målat naglarna 50 ggr, blir aldrig riktigt nöjd, men jag hoppas jag blir de nu, för sen ger jag upp!! Ska fixa lite i rummet, sen ställa drickan på kylning! ;) Annars ska jag väl bara gå och vänta på att Moii ringer och säger att vi ska komma och hämta henne..Hon ska hit för fix, middag och förkrök, sen blir det mobergs =) Hoppas det blir kul =)



Ha en bra fredag!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0