IKEA!!!

Gårdagen spenderades som sagt med Pia, va även hemma hos Michelle ett tag, Hur fin lägenhet som helst! Blev faktiskt väldigt avis ;) Pia och jag gick runt, eller snarare försökte bränna fett ;) Sen gick jag hem i mörkret, va lite små läskigt faktiskt! Alldeles tyst, inte en enda bil kom och jag var beredd på att möta luffarn ;)

Vaknade iaf vid tolv idag, fixade mig och klädde på mig. Sen bar det av till Rimbo för att hämta mormor. Vi skulle nämligen till Ikea =) Och shit va stort de va, herregud! Har nog aldrig sett så mkt fina saker i ett och samma hus! Jag gillade verkligen det nya ikea, det gamla är ju som en trång liten toalett om man jämför med de nya, nytt och fräscht =D...Jag hittade iaf en jäkla massa, tv-bänk, hylla, lampor, ljus, korgar och massa små skit =) Skulle köpt en byrå till mitt rum, men den var slut =( ...Direkt när jag kom hem monterade jag ihop allt och piffade och städa min pryl garderob =) Och nu har jag precis haft visning för familjen! Sätter en slant på att alla kommer vilja va i mitt rum från och med nu ;)

               





Nu blir det duschen och sen film =)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fint de blev gummsan :)

2009-04-05 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0