LååångFredag!!

Dagen har gått riktigt fort idag måste jag erkänna! Vaknade av att pappa ringde och sa att han skulle komma över, men jag orkade inte kliva upp, låg kvar i en halv timme =) Riktigt skönt, eftersom jag älskar att sova! Sen städa jag rummet lite som vanligt och sen fick jag nått fix ryck, så fixa och dona lite. Sen gick jag ut och bytte däck på Ådi, fast mitt tålamod pallar inte riktigt sånt, så bröt ihop ett par gånger! Men nu är de gjort iaf. Nu sitter jag här och snackar i mick med moii på msn, som vanligt! Har väl pratat nån timme nu =P...Håller på att sminka mig nu och sitter och dricker lite öl ;) Ska snart försöka ta mig hem till tant-Pia. Får se vart kvällen bär av ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Moa

mick mick i sen klockan 17 ?? ;)

2009-04-10 @ 19:09:35
URL: http://Mnordgren.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0