LördagLördagLördag!

Haha vaknade av att en orolig mamma kom in och kollade så att jag låg i min säng. Rolig hon!! Så det blev kliva upp tidigt idag, var lite små seg, men det var bara hoppa in i duschen så blev man "pigg". Fixade och donade lite, städade rummet(igen), putsade fönster och duscha blommorna, ja herregud va duktig jag va ;) Va ute ett litet tag också, vet inte riktigt vad vi gjorde men ändå =P Sen hade jag en liten körlektion med lillebror, han va riktigt duktig faktiskt =D... Sen åkte vi in och handlade, och nu har vi precis grillat , hur gott som helst!! Nu ligger jag här och känner mig allmänt fet.. Ska ta mig i kragen sen och åka in och leka med Piiia =) Va riktigt länge sen nu, så käftarna lär ju gå i ett på oss båda =P Kan tänka mig att det kommer bli en riktigt lång promenad, brukar bli det när vi har tråkigt =P

Lördag <3

Kommentarer
Postat av: Moa

mohahhahaha nu går min klocka rätt på bloggen ;) höhö

fixat själv! ;)

2009-04-05 @ 18:19:42
URL: http://mnordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0