Nej de e ingen vanlig dag! För de är världens bästa dag! Hurrahurrahurra!

Klara körkortet idag!!!!!
Fy bubblan vad man egentligen är nervös helt i onödan, men det går verkligen inte att styra. Kan väl erkänna att jag var och skrev igår, va ju en ganska rolig sak som hände.(jag skrev tidigare att inget roligt hände)...Men kunde inte skriva sanningen eftersom mamma inte visste nånting och hon läser ju min blogg ;) Men shit asså vilken känsla att få köra bil helt själv, nästan lite smått läskigt =p... Men har ändå vart en liten otursdag idag, bilen ville verkligen inte funka som sen den skulle, så fick glida runt i mammas istället =P

Nee nu ska jag sova, har ju knappt fått nån sömn på två nätter nu =P

Aa juste kanske ska säga att jag fick 55 på provet =)

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis din fiiis :P Puss

2009-04-29 @ 12:58:04
URL: http://mnordgren.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fy fan vad du är bra fisen ! ;D Så när får man åka i din vackra Ådi då? ;D PÖSS!!!!

2009-04-29 @ 14:23:36
URL: http://pernijah.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo tack du lurade mej ordentligt fick en chock på jobbet så tårarna kom. Grattis och lycka till och var rädd om kortet. Du är bäst kram mamma

2009-04-29 @ 17:25:09
Postat av: Anonym

Haha GRATTIS igeeen:D nu får du slita d me hälsan haha;)

2009-04-29 @ 18:03:30
Postat av: Anonym

för du är så j---vla bra!!

2009-04-29 @ 20:58:30
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0