Ondagen den 22 april

Va en jobbig natt inatt. Hade så jävla ont i halsen så kunde inte sova ordentligt. Men var iaf tvungen att gå till skolan för jag och Michelle skulle ha en egen lektion idag. Och självklart så missade jag bussen, så fick bli en liten promenix! Första hade Moii & Alle lektion, det blev stavgång! Sen avslutade jag och Michelle med avslappning. Gick ganska bra, skönt att ha de gjort iaf =) Sen åkte jag ner på stan med Moii, Jenkan och Michelle =) Gick runt och kollade lite och sen åkte vi upp till skolan igen. Men jag kände att jag inte orkade stanna hela dagen, mår inte så toppen =(

Nee nu ska jag ner och äta lite =)

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja vi får väl göra det =)

mösspåtagning sista April, vet du något om det?

2009-04-22 @ 16:40:53
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

okik :)

2009-04-23 @ 13:23:27
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0