Söndag

Känns inte som söndag idag, och det är en riktigt skön känsla, för söndagar är nog det tråkigaste som finns ;) Men iaf...Jag vaknade vid tolv, tog det lugnt, sen åkte jag och mamma till Rimbo. Vi skulle till Edsbro och kolla på en båt, och jag fick köra morfars bil dit, Tjihooo! Riktigt härlig att köra ;) Vi köpte iaf båten, sen åkte vi hem till mormor och morfar igen och käkade lite och spelade kort.
Har vart hemma ett tag, har tagit igen en massa tv tid, kollade på talang och rent hus. Det är helt sjukt hur folk kan ha det sådär stökigt hemma!!! Men, det lider ju inte jag av! Nu ska jag iaf städa mitt eget rum, för jag vill ju inte bli som dom ;) Ikväll tänkte jag bara ta det lugnt och glo på film =)

Hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0