Tjejkväll!

Gårdagen blev riktigt lyckad! Jag åkte hem till Sara vid fem tiden. Vi satte oss ute i solen på ballkongen och snackade, skit skönt! Sen fick Sara nått ryck och ville bjuda mig på romantiskt middag, Men herregud tänkte jag! Ja då tar kocken fram pan-pizza, fan hon kan den där Sara alltså ;) Iaf, efter ett tag började brudarna droppa in, vissa senare än andra om man säger så ;) Haha! Jaja, sen blev det iaf tårta som Tessan hade gjort, usch va duktig hon är! Blir ju nästan stolt över henne ;) Sen blev det svull och Robinson. Och självklart efter Robinson var det dags för spel ;) Kommer inte ihåg vad nått av dom hette, eller jo! Det ena hette Med andra ord tror jag =) Jaa båda var roliga iaf!
Sen skulle Söt-Johanna skjutsa hem mig, men det blev raggar runda med hennes pojkvän och dera kompis Fredrik. Och jag menar verkligen raggarrunda! Usch tur att ingen såg mig ;) haha! Sen skjutsade dom hem mig och jag somnade som en stock! Tack för en rolig kväll <3

       



       

<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Du, klaga inte på min mat;) Visst inte direkt världens godaste maten kanske, men det var ganska romantiskt;)

2009-04-22 @ 22:20:43
URL: http://karlsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0