Trött!

Klev upp halv fem i morse som sagt, inte så jätte kul om jag ska vara helt ärlig! Haha det roligaste var att när jag klev upp hörde jag lillebror som fortfarande satt uppe vid datan, kul!, här går jag upp och han har inte ens gått och lagt sig! Usch! Jag hade också velat sova bort hela dagen. Men det kunde man ju inte ;) Gick ganska bra på jobbet idag förutom att jag får så jävla ont i fötterna och i ryggen, det brukar ta ett tag innan man vänjer sig. Tiden gick annars ganska fort. Skulle lägga mig och glo på tv när jag kom hem men somnade som en stock!
Nu har jag "vaknat till liv" och betalat lite räkningar och sorterat en massa papper och satt in i en pärm =) Jaa, ibland är jag ganska duktig =) Nu ska jag till och med försöka plugga lite, kom precis på att jag ligger lite efter, eller nee ganska mycket. Så det blir att börja med psykologi =)

Imorrn blir det lite sovmorgon =) Har körlektion på morgonen, sen blir det jobb efter de =)

Tjing <3

Kommentarer
Postat av: Moii

du är så duktig du! :D pöss

2009-04-16 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0