Vilken söndag!

Jadu, hur ska jag kunna göra en resumé av dagen? Haha! Kan väl säga så här, vakna, låg i sängen, låg lite till och lite till till till till och till. Sen kom mormor och morfar då gick jag ner för en snabb fika och sen upp igen =P Men jag har gjort nytta hela dagen, har pluggat som aldrig förr!! Usch jag har nog aldrig skrivit så mycket som jag gjort idag! Va in till norrtälje med mamma en snabbis också, sen hem och plugga igen. Och jag tänkte precis gå och lägga mig, nej då ringer Michaela och säger: Gå ut!! Vi är hos dig typ nu! Jaha hej jag är osminkad och ser ut som en påse eller nej sopsäck med skit. Men de va bara gå ut och se glad ut. Så jag åkte med Michaela, Rebecca och Skogshuggarn upp till Görla.

Och nu sitter jag här, nyduschad =) Imorrn är det skola också, fy bubblan =(

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0