1/8

Igår jobbade jag, skulle jobbat 7-14 men jobbade övertid så slutade 17 istället =) Åkte hem, fixade och donade lite. Sen kom Fredda & Jimpa och hämtade mej så åkte vi runt och uträttade en massa ärenden. Och så fick jag provköra Freddas bil, de va fan på tiden ;) Sen blev det film hemma hos Fredda, trevligt trevligt! =)

Vaknade typ precis, eller jag har hunnit äta frukost. Klockan två ska jag iväg och jobba och slutar 22 ikväll, hoppas bara att det slutar regna annars kan det här bli en jobbig dag =( Men tiden brukar gå fort så det brukar gå bra =) Ikväll vette sjutton vad som händer, har en känsla av att jag kommer va ganska så trött =p...

Aa juste Grattis till Freddas syster som gifter sig idag =)

Och grattis till min låtsasbror som också gifter sig idag, fast dom gifter sig inte med varandra =p..


Kommentarer
Postat av: MELINA

vart jobbar du nu igen

2009-08-01 @ 17:59:15
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0