...

Oj vad jag inte har haft tid med bloggen på hur länge som helst! Tiden går så jävla fort och jag har fullt upp hela tiden.
Vad har hänt?

*Rebecca hade grillfest för nån vecka sen, hur kul som helst! Roligaste på länge faktiskt ;)
*Vart och badat ett antal gånger, bland annat en heldag med Hellan ute på björkörn =)
*Jobbat hur mycket som helst och fått hur många nya jobb som helst.
* Träffat Huggarn, Mickan & Co ett antal gånger och det har förståss blivit en hel del görla och raggarrunder ;)
* Haft tre skit roliga dagar på Freddas landställe med en tripp till grönan =)
* Va till Åland med Fredda. Blivit en hel del film tittande också :)
* Krökat hemma hos Bulle med ett resultat av en full Bulle =p.
* Haft mysig middag med familjen där jag lovade att nämna min brors skit vanor =p
* Hellan, Moii & Tilda stack till Bulgarien i Fredags och lämnade mig här hemma i sticken med jobb upp över öronen =p
* LÖN
* Fyller år imorgon
* Ska fira stort på fredag =D

               
               
               
               
               

<3




Kommentarer
Postat av: helén

jag har saknar dig!

2009-08-29 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0