9 februari

Vaknade i morse och var hur trött som helst, men det var bara ta sig i kragen och kliva upp. Försov mig lite oxå, så som vanligt så blev det en liten jogging tur till bussen. Skolan var väldigt soft idag, första lektionen gjorde vi inte så mycket, satt och kasta pappersboll till varandra typ ;) Sen var det gympa och det var hur kul som helst, och sist men absolut inte sämst, massage. Idag blev det fötter, armar, mage och axlar =)
Sen åkte jag, tessan och alejandro och kollade på skor och sen åkte vi och handlade lite. Jag skulle egentligen plugga körkort idag men det gick ju inte så jätte bra.
Tessan kom över ist, så vi satt och kollade film och så hjälpte jag henne och fixa en blogg, en enkel sådan men ändå =)
Nu har hon precis åkt hem och jag vette sjutton vad jag ska hitta på, har lite sisådär små tråkigt. Är inte ett dugg trött och det känns onödigt att gå och lägga sig tidigt när man har sovmorgon imorrn =)

http://tezzanjansson.blogg.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0