Alla <3 Dag

Lördag idag! Vaknade faktiskt riktigt pigg idag, tog en dusch och fixade mig, sen blev det städa rummet =) Sen kom bulle och hämtade mig så åkte vi och handlade lite sen hämta Pia och sen till flygis. Jag och Pia skulle ha romantisk middag eftersom ingen annan ville va med oss ;) Det blev karré, potgratäng och bea ;) Sen kom även bror över på middag så det blev inte bara jag och Pia iaf, det var en som ville va med oss iaf ;)
Sen gjorde vi inte så mkt, satt och snackade och efter ett tag blev det riktigt långtråkigt och vi ville verkligen hitta på nått. Men alla var ju så upptagna, så vi tog en promenad in till Norrtälje =) Hamnade först på donken för en kopp kaffe, sen statoil för pimpim klubba, sen kom slickan och johanna förbi och sa hej =) Sen vandrade vi vidare, ner mot stan och ja vi gick en rejäl runda. Gick bara och pratade om allt mellan himmel och jord, hur skönt som helst. Men sen när ordförådet tog slut så kom vi på att det var ju jävligt kallt och benen hade ingen känsel. Så vi gick hem till Pia och värmde oss, sen efter ett tag kom rebecca och hämtade oss, åkte runt, hämtade slickan och åkte lite till. Sen gjorde vi typ inte så mycket mer, satt och väntade på rebecca ett bra tag för hon skulle snacka med nån nere på akuten. Och nu äntligen är jag hemma i min varma säng =)

Hoppas ni haft en bra lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0