Äntligen fredag!

Fredag och man vet att man har lov nästa vecka, hur skönt är inte de? Dagen har spenderats i sthlm på älvsjömässan, de var ganska tråkigt om jag ska vara ärlig så vi åkte hem ganska fort, och som vanligt så va vi uppe i varv och skrattade tills vi fick ont i magen, vette sjutton vad det är för skumt med mig, men känner mig så taggad hela tiden =)
Kom hem för nån timme sen, tog en riktigt lång och varm dusch och nu har jag precis sminkat mig. Ska snart få skjuts ner till station av mamma för att möta upp Moii, sen ska vi gå och handla lite och sen vidare hem till Alejandro =) Ska faktiskt bli roligt, har inte vart med dom på ett tag pga vissa saker, men det ska bli riktigt kul =) Får se om vi lyckas lura med oss Alejandro in till Norrtälje sen ;)

Ha en toppen kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0