Då var den dagen slut..

Ännu en dag på lovet har gått och imorrn är det den sista, förutom helgen, men då är man ju alltid ledig. Idag har jag hunnit med en hel del, Jag har:
* Duschat 2ggr
*Växlat in små pengar
*Vart hos slickan och hämtat tröja
*Tvättat
*Målat naglarna
*Packat
*Städat
*Spela data
*Rensat alla lådor i garderoben
*Slitit ur alla kläder ur garderoben
*Mosat in alla kläder i garderoben

Och nu sitter jag här och har lite små ont i huvet, börjar bli trött men inte sov trött. Men får se om man lyckas somna nån gång, imorrn blir de iaf gå upp med tuppen, eller ja vid elva iaf. För vid tolv kommer fredda och hämtar mig så ska vi hem till Hellan och sen vidare till Åland. Det blir Jag, Hellan, Johanna, Tilda, Danne, Fredda och kanske Tessan =) Ska bli skönt och göra nått annat för en gångs skull. Ska sova hos en klasskompis till bf brudarna, så kommer hem på lördag igen ;)

Nej nu blir det slå på en film =)

<3

Kommentarer
Postat av: MTJ

Gud vad du hinner med mkt ! hehe <3

2009-02-27 @ 16:44:51
URL: http://tezzanjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0