Fredag den 13

Som vanligt så stog kök på schemat, det var faktiskt helt okej kul. Efter skolan kom pappa och hämtade och så åkte vi och hämtade bror & bror. Sen bar det av hem till farfar som fyllde år i onsdags =) Min Farfar är världens gulligaste<3. Sen var det stressa hem, hoppa in i duschen och börja fixa sig inför kvällen. Men jag är alltid så seg, så jag satt och lyssnade på musik, kollade runt lite på internet och så....Och som vanligt blev det hur stressigt som helst, speciellt när man kommer till det där stadiet, Vad ska jag ha på mig? Usch den tanken tycker jag inte om. Men iaf vid 7 var vi på antep allihopa, det var jag,Mickan,Johanna,Hellan,Tessan,Pillan,Sara & såklart födelsedagsbarnet Malin =) Det var riktigt riktigt trevligt! Efter så åkte vi till Malins mamma och satt där ett tag sen bar det av upp till mobergs. Mötte även upp Pia däruppe ;) Men det kunde man ju ge sig attans på att det var skit tråkigt, vi va där så tidigt och då är det inge folk, så vi åkte med rebecca en sväng. Efter det bar det av hemåt, och fy vad trött jag va, jag satt här hemma och försökte verkligen hålla ögonen öppna men det gick inte, så jag har sovit som en riktig stock inatt ;)
Tack för en trevlig kväll brudar <3

                                              





                                               

Tjaooo <3

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tyckte det också. Men sen var vissa roligare en andra;) men det var kul sålänge det varade :)

2009-02-14 @ 21:26:59
URL: http://karlsssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0