Hej Hopp Gummi Snopp!

Sovmorgon I Like =) Men som vanligt är det någon som ska förstöra, telefonen ringde 10 i 8, tur för den som ringde att jag inte hann svara, för på morgonkvisten är jag inte speciellt glad. Hade lite små svårt att somna om efter det så jag klev upp, duschade och satte mig i soffan och kollade på film. Sen som vanligt blev det stressigt iväg  till bussen.
Annars har det vart en lugn dag idag, på företaget satt vi och spelade kort ;) Sen hade vi psykologi och då blev det film =) Tog en riktigt hal promenad hem från skolan idag, det tog ungefär en halv timme och annars brukar det ta max en kvart. Nu har jag typ mest suttit och degat, kollat på sista avsnittet av stormen, inte så bra men ändå.
Nu är det plugga körkort som gäller, vill så gärna ha det Nu! Men det där med teorin är inte min starka sida. Men egentligen borde det gå, eftersom jag vet många många många andra som inte är pluggmänniskor men som ändå har tagit körkort, nämner inga speciella namn =p.

Imorrn vette sjutton hur jag ska göra, Friluftsdag? Plugga körkort? Åka med Pia till sthlm?

Tjaooo <3

Kommentarer
Postat av: Lina

finblogg! :)

checka in min blogg, www.linamo.blogg.se < kommentera gärna! :)

2009-02-17 @ 23:16:41
URL: http://linamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0