Hej hopp!

Ikväll har jag vart upp till donkas och fikat med brudarna, tesseifluff och tj tittade också förbi, lika trevligt som vanligt ;) Efter de åkte vi upp till lv3 och stog och snackade med hellan och johanna medans rebecca åkte några glödjevarv ;) Sen kom danne och hämtade mig för vi skulle leka, satt och kollade lite på tv och snackade skit. Inte så populärt om du frågar min mor som ringde och sa att hon inte kunde sova. Det är faktiskt ganska jobbigt att ha rum ovanför hennes rum, hur jag än smyger så låter det som jordbävning nere i deras sovrum, Sorry! Danne åkte precis hem och nu sitter jag här i min ensamhet, funderar på att antingen sova eller kolla på film, har inte riktigt bestämt mig.

God Natt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

duuum

2009-02-23 @ 22:18:11
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0