Hemma idag? Ja tack!

Jaa jag stannade hemma idag ändå, det var ju faktiskt friluftsdag, och om den nu verkligen ska heta fri...dag så borde den ju vara fri också. Så jag tog det på orden och var fri hela dagen =)
Vaknade lite senare än planerat, men sen var det bara fram med körkortsboken och pressa. Tog några msn pauser emellanåt för att vila huvudet lite. Jag kan väl inte påstå att det har gått sådär jätte bra men ja..Jag ska verkligen kämpa nu, har gjort det en gång förut men jag har en förmåga att ge upp ganska lätt, spciellt när ingen i ens omgivning är positiv.
Sen fick jag iaf lite hjälp av Danne på msn, vad jag skulle plugga, vad som var viktigast osv. Men det blev lite drygt så han kom över och hjälpte mig ist, inte för att han var så mycket duktigare han, men tack ändå =p  Sen satt vi typ bara och snackade skit och sånt. Åkte en sväng över till Pia för att kolla hur mitt lilla hjärta mådde, det var sådär men jag förstår varför och jag lider med henne =( Om man fick välja skulle man nog vilja slita ut alla tänder och sätta i nya istället, raka och fina.

Nu kom jag iaf precis hem, tänkte göra några fler körkortsprov på datan och läsa lite till. Och jag längtar nästan till att gå till skolan imorrn, först på schemat står massage =) Hur skönt som helst =)

Ha en bra kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0