Inte för att verka gnällig: Men fan va trött jag blir...

Huvudet håller verkligen på att explodera! Har ont i huvet, är stressad och trött på allt vad plugga är för nått. Jag är så trött på att sitta och läsa hela tiden, och allt vi gör i skolan är bara stora arbeten med redovisning och arbeten att lämna in. Men man ska väl egentligen inte gnälla, det är ju inte så lång tid kvar nu =) Det är väl bara kämpa, snart är det ju lov iaf och sen går vi ut på praktik =)

Nu ska jag hem till Piia, orkar inte sitta hemma och jag har inte vart med henne ordentligt på över en vecka =) Ska bli riktigt skönt att snacka av sig lite =)



Hej då <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej pullirulli! Gud så himla mysigt vi hade det och tack för klippningen, I LöVe! Massa PusSiSar till bara dig <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-12 @ 21:51:21
URL: http://durkslaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0