Känn dig som hemma!

Japp det blev åka backen idag igen =) Riktigt kulit är det faktiskt, jobbigt bara att man inte orkar springa upp hela tiden, ner kommer man ju lätt men det är jävligare upp. Men det blev några åk iaf, det var brudarna, bulle och fredda. Sen kom tessan och slemmis förbi för att säga hej också =) Efter blev det en kaffe på donkas, eller jaa, kaffe är ju bara förnamnet, Pia tappade muggen och försökte fånga den av ren reflex men lyckades inte så bra, så det sved lite fint på både, mej, Johanna och Pia ;) Lyckat!
Sen blev det hem till Sambo för skilsmässa, dags att fara hem till mamsen igen, men jag måste erkänna att det har varit kul att vara sambo. Fast min mor blev kanske inte lika glad. Dagens citat: Hej jag vill ha barnbarn INTE hundar! Haha garva så vi höll på att dö, ibland får hon till de ;) Men du behöver inte vara orolig mamma, du kan få behandla mina hundar som barnbarn sen om du vill, jag är snäll idag =)
Sen blev det en promenix hem med massa packning, tog lite längre tid än vanligt kan man ju säga, fast Pia följde mig till hotellet så det gick bra ändå. Nu ligger jag här i min säng och funderar på hur man ska spendera tiden nu, helt ensam.

Go Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0