Kulit..

Har haft riktigt ont i magen hela dagen idag, vette sjutton vad som är fel?! Men har man annat att tänka på så glömmer man bort det för stunden.
Längsta dagen i skolan på hela veckan, blää! Jag och tessan hade redovisning på turismen i morse, känns riktigt skönt att ha det gjort =) Sen var det hål timme i två timmar, så vi gick och käkade lunch på donken(mm jätte bra för magen, nej!) Fick typ bara ännu ondare. Men jag får väl skylla mig själv ^^. Sen var det ju riktigt fint väder idag så vi satt ute i solen, hur skönt som helst. Haha sen fick jag och Alejandro nån kick, vette sjutton vad vi hade tagit, men damp kan man väl kalla det annars. Vi satt och sjöng och dansade och flabba som fan, hur kul som helst, kommer nog ha träningsvärk i magen imorgon ;) Haha och jag kan ju säga att det fortsatte på engelska lektionen, haha, usch stackars dom som såg och hörde oss =P
Och mitt i alltihopa så kom jag på, gud vad folk aldrig är nöjda! Dom flesta gnäller för att jag kan vara hur grinig som helst, men sen när man är glad så gnäller dom lika mycket, herregud =) Aja skit samma, kom iaf precis hem, mamma hämtade mig och vi åkte ett glädjevarv i ådin <3

Skrattdamp!

Tjingeling <3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tycker ordet är roligt bara ;P Det har börjat komma in i mitt vokabulär mer och mer.

2009-02-19 @ 09:29:15
URL: http://pernijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0