Måndag

Asså jag säger bara fy! Har nog aldrig varit så trött som jag var i morse, och inte nog med det så hade jag så jävla ont i magen och huvet. Men duktig som man är så går man till skolan ändå, fast jag stog bara ut i en och en halv timme sen gick jag hem. Satte mig och pluggade körkort, men när jag var så trött att jag började se suddigt så gav jag upp. La mig på soffan, somnade och vaknade tre timmar senare, oj då ;) Sen blev det dags för plugg eftersom jag har gett mig fan på att jag ska få godkänt i engelska och ta igen allt jag missat så måste jag försöka kämpa med pluggandet. Men nu har jag iaf läst ut en hel bok (jippi), har precis börjat skriva om det så får se hur det går. Mitt huvud behövde en liten paus från all engelska så jag bloggar lite ist ;)
Det känns som det är riktigt mycket nu, massa grejer kvar att göra, sen ska man försöka plugga körkort vid sidan av de. Jag ska ner till körskolan imorrn och snacka med dom, så slipper man allt jävla tjat!!!

Nej nu ska jag lägga mej i sängen och fortsätta plugga ;)
Hade bra! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

emelie du är ju sämst!! Har du inte läst den där boken änn? :D

2009-02-03 @ 00:30:53
URL: http://melinahafelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha söööötis :D gör en header så fixar ja gdin blogg ikväll typ

2009-02-03 @ 12:18:13
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0