Pia hoppla polle!

Åkte till Pia igår, va först ut till hennes stall och åkte pulka efter lilla-plutten. De var roligt ;) Sen fick jag prova rida Penny, höll typ på att skita ner mig, men ändå =P. Åkte hem, käkade middag, snackade skit och tog det allmänt lugnt. Sen träffade vi hellan och slickan, slickan skulle till rebecca och hellan vänta på tim, så vi åkte med hellan till donkas och tog en fika, sen hem igen. Och på donkas satt vi och planerade vårt hemliga uppdrag och hellan och tim ville också va med. Så dom kom in och lillebror fredrik och danne följde också med, vi åkte pulka =) Sen försökte vi sova men det gick ju inte så bra ;)

Idag
Vaknade av att pias mor ringde och väckte oss och sa att hon skulle komma och hämta oss, så det var bara slänga sig upp ur sängen. Åkte hem till henne och käkade frulle sen till pias stall. Haha pia blev lite rid sugen så hon hoppade upp, haha men oj vilken osis hon ramla av =) Hahaha de va kul =) Åkte och handlade lite mat efter det och sen åkte jag ner till körskolan och gjorde lite prov, så att allmänheten ska bli nöjda nån gång ;)
Nu har jag precis klivit upp efter en timmes bad i badkar, hur skönt som helst =) Pia satt inne på toan med datan så vi kollade andra avenyn samtidigt =) Nu står pia i duschen och jag ska klä på mig och sen fixa mat, för sen kommer Pillan över på middag och en massa snack ;)

Aa juste idag fyller min Mor år! Grattis till henne <3

Kommentarer
Postat av: Alejandro

Haha duktig du e emelie;)

2009-02-24 @ 17:41:39
URL: http://alexandrittaa.blogg.se/
Postat av: Michelaaajn

när ska vi ner och plugga då ?:)

2009-02-25 @ 15:09:37
URL: http://michelaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0