Shit vilken bra start på dagen..

Vilken underbart misslyckad morgon. Allt började med att jag knappt sovit nånting alls på hela natten, har vart stressad och nervös men jag vet inte varför. Vaknade, tog det lugnt, gick till bussen (sprang inte ens för en gångs skull) och där stog jag, och väntade, väntade och väntade. Men inte kom det nån buss inte, så jag gav upp efter en halv timme. Skit förbannad var jag, gick hem och försökte värma mig lite eftersom jag höll på att förfrysa! Vid typ tjugo över nio började jag gå till skolan, åhh då kom jag på de, jag hatar verkligen vinter. Vad är det för positivt med vinter egentligen? Det är kallt?Halt?Bilar åker av vägen! Folk dör! Vissa kanske t om fryser ihjäl! Är så fruktansvärt trött på vinter, man kan ju strunta i vinter och ha bara vår, sommar och höst, och så kan man lägga julafton och nyår på vårsidan ist. Tänk dig vad skönt att fira nyår när det är lite varmt ute =)

Neej nu ska jag försöka göra nått vettigt, efter skolan blir det ner till körskolan och ner på stan =) Och ikväll har jag bestämt mig för att strunta i att läsa körkortsboken!!!

Ha en bra dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0