Snart måndag...

Jaha, då var helgen slut. Men jag måste erkänna att den här helgen har varit riktigt riktigt rolig.
Idag blev det inte riktigt som jag planerat, jag skulle egentligen pluggat körkortsboken, men jag kände mig inte riktigt på topp för de. Jag har iaf städat mitt rum, men sen har jag bara legat på soffan precis hela dagen och kollat film och druckit cola. Kanske lite smått bakis? Har haft den känslan hela dagen =P Men imorrn blir det nya tag, då blir det skolan, gympa och massage. Efter det så blir det hem och plugga plugga plugga körkort, man måste ju ligga i. Jag längtar så jag tror jag spricker =)

Usch om 45min är det måndag, det känns inte så jätte bra om du frågar mig =P

God Natt på er alla glada <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0