Söndag

Sov ut idag, vaknade vid halv tolv, låg kvar i sängen till typ ett. Sen var det dags för dusch och frulle, och bara sega. Sen ringde pappa och sa att han skulle komma över med min bil för den var klar nu =) Fy vad glad jag blev, fast skärmarna är inte riktigt samma färg som resten av bilen och det var synd =( Men det fixar sig nån gång, när man har tid lust och ork =) Jag och mamma åkte ett glädjevarv i norrtälje, och då kände jag verkligen att jag måste ha körkort =) Ska läsa lite i boken ikväll tänkte jag. Men först kommer tessan hit och vi ska göra klart turismen som vi gör tillsammans, men efter det blir det körkortsboken =) Skulle vilja hinna titta på en film ikväll också men får se hur det blir med den saken.


Tjaoo <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Jo, det var den faktiskt:) Spännande och bra:)

2009-02-15 @ 20:23:14
URL: http://karlsssons.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag hejjar på dig, tror du kommer ha körtkort snart. ;) <3

2009-02-16 @ 12:30:07
URL: http://emmarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0