Tis. Ons.

Igår var jag i skolan, sen åkte jag och tessan ner till roden med en blomma till Johanna som fyllde år, Grattis bruden ;) Sen åkte jag hem till mickan, satt där en stund. Sen gick vi ner till niicole och åkte ett varv i hennes nya fina bil ;) Haha hon är så gullig när hon kör bil tycker jag =) Efter det gick vi över till rebecca för en kopp kaffe och snack.
Sen kom pappa och hämtade oss så åkte vi ut till Rånäs för att hämta resten av mina grejer, känns jävligt skönt att ha det gjort så att jag slipper tänka på att jag måste göra de hela tiden. Nu kan jag lämna allt det där bakom mig =)

Idag har jag vart i skolan, vaknade på ganska bra humör men sen när jag kom till skolan så försvann det för en sekund. Men sen fick jag höra att David(sv-lärarn) var sjuk, då lös jag upp som en sol igen, det betyder att jag skulle sluta 3 istället för halv fem. Jipppppi! Men jag fick gå lite tidigare ändå, haha, min engelska lärare slängde ut mig efter att jag haft damp i typ 45minuter ;) Hahaha, usch, jag har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. Vette sjutton vad det var för fel på mig idag men jag har vart riktigt pigg och glad.
Sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi ner till körskolan och snackade lite, sen till coop och handlade.
Och eftersom jag är så jävla bra så lagade jag middag idag, bror kom även över på besök ;)

Men nu ska jag gå ner igen och göra efterrätt =)

Puss & Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0