Torsdag

Redan torsdag? Shit, det känns som onsdag! Veckan har gått äckligt fort.
Hade en vanlig morgon i morse, men sen när jag låste dörren för att sen gå till bussen så ser jag bussen åka förbi. Men grattis jag som ska till tandis, fort som attans fick jag springa in byta till varmare kläder. Sen var det bara till att börja knata, hur kallt som helst och det blåste hur mycket som helst. Kom iaf i tid till tandis, fick komma in tio minuter tidigare till och med. Och det kunde man ju ge sig attans på att det bara tog tre minuter och det enda vettiga dom kom fram till var att jag hade två hål =( Usch jag orkar inte med tandläkare längre. Efter tandis var det vanlig dag i skolan, och även idag stog skrattdamp på schemat, usch jag har nog inte skrattat så mycket på flera år tror jag =)
Efter skolan gick jag hem till Pia, fick middag bara för att jag är så snäll och kanske för att Pia är så duktig på att laga mat =) Sen kom mor min och hämtade oss och vi åkte hem till mig, satt där en stund, men energiska som vi är så gick vi inte till Norrtälje. Tog en fika paus på donkas och sen gick vi en promenad runt på stan, till banken och kollade ekonomin, och sen upp till okå och sen gick jag hem till mig och Pia till sig =) Riktigt härligt att gå och lägga sig efter en sån promenad =)

Sov gott för de tänker jag göra <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0