Torsdag..

Dagen började inte så bra om man säger så...Jag låg och drog mig i sängen till kvart i åtta eftersom jag trodde att jag skulle ta halv tio bussen in till norrtälje. Gick runt och var bara allmänt seg, sen vid åtta tänkte jag att jag skulle kolla exakt vilken tid bussen gick, Men hallå?! Det går ingen buss, skrik och panik snabb smink och klä på sig och sen var det bara kuta till halv nio bussen, jag hann men det var kanppt. Sen satt jag på körskolan i över en timme och pluggade teori, sen var det dags för dubbellektion kvart i tio. Jag kan ju säga att körkortet är inte långt borta, jag kan nästan känna lukten av de ;)
Efter det åkte jag upp till skolan och hade engelska redovisning, och eftersom jag är så jävla bäst så gick det jätte bra =) Det där med teckande filmer är min starka sida och vad passar då inte bättre än att stå och prata om djungelboken? =P

Kom precis hem, och ikväll blir det plugga plugga och plugga för nu vill jag ha KÖRKORT =)

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0