Vilken helg ...

Fredag
Förkrök hos mickan ;) Det var jag,mickan,hellan,skrotis,fredrik,johanna,daniel,tim,danne,malin,patrik,gurkan,britta,tilda.
Tror inte att jag glömde nån? ;) Det var riktigt trevligt. Det blev lite ölspel och massa snack ;) Sen vidare upp till mobergs, som var lagom kul, det var tråkigt att det var så lite folk bara. Men tack för en trevlig kväll ;)











Lördag
Vaknade lite sådär lagom seg. Åkte en sväng med mickan och hennes päron ut till hennes farmor och farfar. Sen hem till slickan igen för snabbfix och sen typ springa ner till rebecca ;) Sen blev det rally till bowlinghallen kan jag ju säga ;) Det gäller ju att vara ute i sista minut, men vi hann iaf och det blev till och med lite tid över. Det var jag, slickan, becca, jimpa, björn och mattias =) Pia skulle med men stackarn hade så ont i huvet så hon orkade inte. Och det kunde man ju ge sig attans på att jag skulle vinna ;) Fast jag tappade klotet åt fel håll =P Hahahaha, har nog aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. Hahaha. Sen blev det i alla fall middag på antep, och det kunde man ju ge sig attans på, vi fick vänta på maten i en timme och drickan i en halv timme. Då var man ju lite sisådär lagom hungrig. Men vi fick i alla fall maten och satt och hade det trevligt. Sen åkte vi en runda med matte som körde, sen skjutsade han oss till På g, men där var det riktigt tråkigt. Så grabbarna drog och vi tog en sväng till med mattias, hahaha galen grabb de där =P Sen visste vi inte riktigt om vi skulle dra hem eller vad vi skulle göra. Men vi hamnade iaf till slut på teatern, och det kunde man ju ge sig attans på att morsan skulle dit också. Mamma, systrarna blondii och sussi hade vart ut och käkat och skulle såklart dit vi skulle =P Men det var riktigt roligt ändå ;) stog och dansade med dom hela kvällen, och så träffade jag även kusin fredrik och hans Sara =) Hahaha det var ju ännu roligare ;) Nej det var faktiskt riktigt roligt där, det ska göras om ;) Sen blev det hem till Slickan för lägg dags.

Söndag
Vaknade faktiskt ovanligt pigga idag?! ;) Gjorde i ordning oss lite snabbt sen gick vi ner till rebecca. Åkte ut till hennes hus ute i Länna, sen lite hit och dit och fram och tillbaka. Sen åkte vi ut till rebeccas stall ute i marholmen och hälsade på hennes häst frasse ;) Och det var någon dum häst som försökte snylta på min klubba =P Hahaha. Sen åkte vi till Pia och fikade, sen var det dags att åka hem till slickan och packa ihop min helg. Vidare ner till rebecca och sen åkte vi och käkade med mattias och björn.
Och nu äntligen sitter jag här hemma vid min kära data, ska snart gå och ta en riktigt lång och härlig dusch =) Sen blir det glo på tv =)

Hoppas ni haft en bra helg, för det har jag <3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jo, du glömde ett i på Briitta (; och förövrigt så till nästa gång, Glöm batterierna eller nått.

2009-02-02 @ 13:38:48
URL: http://mathildautanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0