12/1

Japp då var man äntligen hemma. Vanligtvis brukar jag sluta tjugo i tolv på måndagar men nu på vårterminen slutar vi fem över fyra istället, hur drygt som helst, och så har vi massage sista timmen, man kommer ju somna =) Jaja det är väl bara gilla läget, det är ju bara en termin kvar.
Nu har jag iaf precis städat mitt rum och lagt in alla kläder i garderoben =) Jag är så duktig. Eller jag gjorde det bara för att mickan och tess ska komma in genom dörren utan att behöva halka på en massa kläder, för snart kommer dom och hälsar på mig hoppas jag =) Nu ska jag försöka öppna körkortsboken och bränna en riktigt jävla bra skiva så man har nått att lyssna på =)

Ha det great <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0