13/1

Vart en lång kväll igår, var och fikade på donken med thess, mickan och johanna. Sen kom även mickis, pillan och tessan så satt och snackade med dom ett tag. Kom hem, satte mig vid datan och så finns det vissa nötter som bara gör en så himlans förbannad ibland, sådär förbannad att man inte vet vart man ska ta vägen. Stängde av datan och gick och la mig i sängen, men man kan ju inte somna om man är arg, så jag låg och vred och vände på mig och kolla på klockan typ hela tiden. Men somna till slut iallafall, som tur va så hade vi sovmorgon i morse ;)
Haha inte nog med det, blev ju livrädd i morse när jag skulle gå ner, då hörde jag nån där nere och jag var ju själv hemma, eller? Nej, då sitter morfar i köket och väntar på sotaren, hehe jag blev ju lite lagom rädd om man säger så ;)

Idag har det vart en lugn dag i skolan, hade bara två lektioner, företag och psykologi. Ikväll blir det ut och käka med tessan sen blir det bio ;) Vi ska se Australia =)

Ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0