15/1

Usch vad trött jag var i morse när jag vakna, tänkte ligga kvar i sängen och tycka synd om mig själv. Gick och la mig halv nio igår, sen ringde telefonen kvart över nio och sen kunde jag inte somna om, det är ju det värsta som finns att bara ligga och vrida och vända på sig och aldrig somna. Men jag klev upp ändå, kom iväg i tid och allt fast det var ju lika stressigt som vanligt, jag börjar bli proffs på att springa till bussen. Första lektionen var massage, men jag ville inte ha någon massage för jag hade så nedrans ont i halsen och det kan ju göra det värre och jag orkar inte bli sjuk nu när jag precis blivit frisk. Sen hade vi engelska och sen slut. Thess och slickan kom och hämtade mig så åkte vi hem till mig och satt där ett litet tag. Men som vanligt blir det långtråkigt att inte göra nånting så vi åkte upp till donken, träffade fredrik där, stackarn han måste ju tycka att vissa är dumma i huvet(nämner inga namn ;) sen tog vi en sväng förbi konsum för att säga hej till tessan =) Jadu sen gjorde vi inte så mycket, var hem till thess en snabbis sen skjutsade hon hem mig för jag skulle laga middag idag som jag lovat i hur många veckor som helst =p som vanligt blev det hur gott som helst =) Nu sitter jag här och glor runt lite, har lite överflödig energi som jag inte riktigt vet vart jag ska göra av, nu kommer min käre mamma skriva en kommentar om att jag ska öppna körkortsboken men då kan jag erkänna att jag hittar den inte =) Hihi.



Hej Hopp Gummi Snopp Tycker Om Att Äta Plopp <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

VA? du skojar?

2009-01-15 @ 19:00:37
Postat av: Anonym

ja lilla mamma du behöver inte vara orolig, jag skojar!!!

2009-01-15 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0