3 Januari

Nu har det nya året startat, måste säga att jag tycker att 2009 är liiite kallare än 2008 ;)
Igår började jag dagen med jobb från 6 till 2, sen drog jag hem till tjorven för hon hade tråkigt precis som jag, så varför inte ha tråkigt ihop? =) Vi satt och snackade och snackade lite till och som vanligt lite damp också, brukar gärna bli det när tjorven är i närheten ;) Sen ringde Pia och frågade om vi ville gå och käka med henne, självklart ville vi de ;) Gick till Arena, satt där tills vi blev utslängda i kylan igen för att dom stängde. Så vi gick hem till tjorvens päron ist, drack lite kaffe och satt och värmde oss ;) Sen svek pia oss och drog medans vi satt där, så vi spelade lite xbox ist ;) Vet inte vad spelet heter men jag knäckte tjorven hårt ;) Hahaha. Sen övningskörde tjorven med rebecca så skjutsade dom hem mig.

Vaknade i morse av att halsen var helt igentäppt, har fått min årliga dos av krupphosta, det gör hur ont som helst. Jobba var ju inte att tänka på, hur mår halsen av allt damm och de? Inte så bra skulle jag gissa. Mamma blev skit sur som vanligt, att fejka krupp är fan inte lätt? Men då får hon sura ;) Idag ska jag ligga och glo på tv och dricka hosmedecin, sen om jag mår bättre ska jag vara med tjorven, men det blir en riktigt lugn kväll ikväll ;)

Hade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0