Äntligen fredag!

Äntligen fredag, jag skulle vilja säga att jag har vaknat på ett toppen humör, men det kan jag tyvär inte. Har inte sovit många timmar i natt, vaknade hela tiden av det dunkade i käften. Frukost är ju inte att tala om så det kommer göra att jag kommer vara lite extra grinig nu på morgonen. Jag har iaf precis sminkat mig och klätt på mig ska ner och försöka borsta tänderna så gott de går. Sen blir det springa till bussen! haha som vanligt är min planering inte den bästa, mycket skönare att sitta vid datan.
Idag har vi kök i skolan, jag är i varmkök, det roligaste om man är på sånt humör att man gillar att ha något att göra hela tiden, och den här veckan är vi fyra stycken i varm så får se om man får något att göra ;)

Ha en bra dag så hörs vi senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0