Det är över nu...

Äntligen är veckan i skolan slut. Det var faktiskt en ganska soft dag i skolan idag, fast vi var i varmkök. Det var lagom mycket att göra och lagom mycket folk, det kan ju inte bli bättre en fredag ;) Sen efter skolan kom tessifluff och tj och hämtade mig så åkte vi ner på stan, köpte en massa onödigt små skit som vanligt ;) Nu ska jag klippa mig och färga håret sen får jag se om jag orkar städa mitt rum lite eller hur jag gör, blev inte riktigt färdigt igår, skulle behöva sova en kvart eller två men det finns inte tid till de tyvär =( Sen kommer tessan över vid typ halv sex, då är det dags för fix, sen får vi se vart vi hamnar och lite senare mobergs ;)

Ha en bra kväll alla glada <3

Kommentarer
Postat av: Frida

halloj hallå(:



så de blir mobergs för er tjejer ikväll alltså?(:

2009-01-23 @ 17:56:44
URL: http://froj.blogg.se/
Postat av: helén

emelööö. vad händer ikväll?

2009-01-24 @ 11:37:42
URL: http://helaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0