....

Fan va trött jag blir på tjat, tjat och ännu mer tjat. Det blir väl inte bättre för att man tjatar! Det gör mig bara ännu mer trotsig speciellt eftersom jag hatar att göra saker som någon annan säger att jag SKA göra, aldrig i livet att jag gör det då. Här sitter man och pluggar körkort och så kommer min käre mor in och gapar om att jag måste ta körkort, släng dig i väggen körkortsboken. Nu skiter jag i körkortet, slängt ut flera tusen på hur många körlektioner som helst, det blir ju inte bättre av att man står och gapar och skriker. Eftersom jag ska betala hela själv så bestämmer jag väl själv också, eller? Det är underbart att vara myndig när man inte ens får bestämma underkläder själv!!!

Tack & Hej!

Kommentarer
Postat av: helén

på lördag på lördag på lördag =D

2009-01-21 @ 12:22:59
URL: http://helaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0