...

Ja jag har nog vart lite duktig idag ändå, jag har städat och plcokat och städat kaninburen så nu är agned glad =)
Sen satt jag typ bara hemma och tog de lugnt ;) Eller nja jag låg och pratade i telefon några timmar också, alltid lika kul =) Sen skjutsade mamma mig till danne för att han skulle hjälpa mig med min mobil som var helt väck, man hörde inget i den för det gick inte att höja, men så fort han tog mobilen och skulle prova så funkade det. Men Ja grattis då åkte jag dit helt i onödan =P Efter ett litet tag kom hellan, så vi gick och mötte mickan och sen vidare ner till rebecca ;) Åkte en sväng upp till donken och sen åkte rebecca och hellan hem. Jag och mickan tog en sväng med lina och tessan och självklart så ville ju även dom till donken, så det blev donken igen (pinit). Sen tröttna jag och ville hem så nu sitter jag här med min älskade vän i knät =) Har en känsla av att jag aldrig kommer kunna somna ikväll men det är en annan femma ;)

God natt ändå <3

Kommentarer
Postat av: Tuva

Å, har du också vänner som alltid vill äta donken? Jag med ;) Spana in min tävling jag har på min blogg nu, man kan vinna ett jättesött halsband som symboliserar lugn :) KRAM

2009-01-30 @ 09:37:13
URL: http://tuvas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0