Fredag, I Like!

Äntligen fredag ;) Tog en rejäl sovmorgon imorse, känns skönt så slipper man sova middag idag ;) Hehe. Tog en riktigt lång dusch när jag vakna och sen satte jag mig vid datan och kollade andra avenyn =) Nu har jag precis sminkat mig och rivit ut HELA garderoben för att hitta nått att ha på mig, men det är fan inte lätt. En fullproppad garderob men i den finns ju inget man vill använda =S Usch ja, jag ska snoka lite till i högen på golvet annars tar jag på mig ett par mjukisbyxor eller nått ;) Om typ två timmar går tåget till mickan för förkrök, det kommer en massa trevligt folk så jag hoppas det blir kul ;)

Ha en bra kväll, vi kanske ses...<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0