Helgen..

Japp då är helgen slut...
I fredags var jag med tessifluff, pia och mickan. Vi kollade lets dance men jag vette sjutton om jag kan erkänna att jag kollade så mycket, jag var helt inne i ritblocket ;) Sen kom sophia och jonas och då blev det lite damp ryck. Efter ett tag kom även johanna så vi åkte runt en sväng med henne efter lets dance.  Sen var det bara åka hem och lägga sig.

Lördags morgonen börjar med att mormor kommer in i rummet och frågar om jag kan klippa henne lite, självklart så ställer man upp.(alltid bra att smöra för lite pengar). Sen fort som attans hem till mickan för att fixa sig och stressa ner till rebecca. Åland stog på schemat ;) Måste säga att det vart en lyckad resa med många bekanta ansikten, och för en gång skull var det mycket folk ;) Vidare in till Norrtälje för att gå till På G, och sen vidare till mobergs. Jag kan säga att det kändes lite hopplöst den första timmen eftersom det inte var nå folk alls, men sen kom det allt mer och i slutet var det riktigt roligt. Sen blev det dags att åka hem efter en lång dag i rampljuset, så jag och mickan åkte hem och jag kan erkänna att jag somna som en stock.

Haha idag väckte jag mickan genom att dra henne i fötterna och i täcken. Men hallå man kan ju inte sova längre när klockan är ett, då är ju hela dan förstörd. Vi gick till konsum och köpte godis sen låg vi i sängen, kolla tv och käkade popcorn. Sen var det dags för en klassiker, Arenan. Så det fick bli dagens middag en kebabtallrik ;) Sen åkte vi ut till rebeccas hus ute i länna, det var jag, niicole, mickan, pia och rebecca. Och nu sitter jag här ska nog försöka ta mig i kragen och hoppa in i duschen och sen blir det andra avenyn ;)


Tjaoooo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0