Ibland är jag riktigt bra..

Vaknade i vettig tid i morse för en gång skull, halv tio. Var lite små seg så gjorde typ ingenting till halv 12, sen jäklar var det dags för en riktig storstädning. Har börjat "storstäda" nästan varje dag men jag har gett upp ganska fort, men nu jäklar, snart kan man spegla sig i golvet. Har rensat en massa gammalt skit, tagit in lite nytt, vädrat hela dagen, och nu har jag precis börjat dammtorka men jag tog en liten bloggpaus, det är ju faktiskt ansträngande att städa =P. Nu ska jag fortsätta städa, sen blir det nog tvätta, duscha och lägga sig i soffan och glo på tv. Ska försöka öppna körkortsboken också men får se hur det blir med den saken ;) Ikväll vette sjutton vad som händer, vi skulle bowla men det är lite för sent att boka bana nu tror jag. Men ni får ha en bra fredag kväll ;) Aa juste i nödsituation sitter jag nog hemma och glo lets dance som börjar ikväll ;)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

häng med ut tråkis

2009-01-09 @ 16:40:40
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0