Jobbig dag!

Usch då var den här vidrigt jobbiga dagen över! Inte nog med att det var en riktigt lång och jobbig dag, så skulle jag kolla upp lite vad jag hade kvar och göra?! Då får man helt plötsligt höra att man har IG varning i engelska, usch och fy och blää vad arg jag blev. Hur ska man egentligen hinna med allt är det tänkt? Känns som om jag inte gör annat än går i skolan och när man kommer hem är man ju så trött på allt vad böcker, papper och penna heter. Men jag får väl kämpa lite nån gång.
Jag har typ kännt mig nere hela dan, kanske för att jag haft så himlans tråkigt och jag är så trött på allt och alla. Okej, kanske inte alla men många, nu behövs verkligen en långhelg ;)

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0