Klockan är bara barnet..

Jag är faktiskt ganska stolt över mig själv, jag har börjat med engelskan idag, känns skönt eftersom den ska in på onsdag och man ska redovisa också. Men jag kan ju erkänna att det tog ett bra tag, jag har typ skrivit en halv sida och det tog typ 2 timmar. Jag tror att jag har allvarliga problem ibland asså, jag fick söka på typ varenda ord som finns i ett engelskt lexikon, eller så frågade jag alejandro om varannan mening, stackarn hon måste tycka att jag är trög eller nått.  Men tack ändå <3 Humanpuppy är människovalp om du frågar mig =) Ingen aning om det är det eller nått jag bara hittat på =P

Nu sitter jag här i soffan med datan i knät och vet inte riktigt vad jag ska göra? Jag har ju sovmorgon imorrn så det känns ju lite onödigt att gå och lägga sig, då kommer jag ju sova i över tolv timmar och då brukar man bli tröttare än om man sovit typ 9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0