Ledig.

Fy fan vad skönt med sovmorgon imorse, men jag måste erkänna att jag ändå är lite småtrött. Jag tror att jag råkade sova lite för mycket, 12h, det är ju inte så konstigt om man blir trött när man sovit för lite, men hur sjutton kan man bli det när man sovit mycket. Fast det brukar vända sig fram emot eftermiddan, då kanske man får lite energi.
Nu har jag iaf precis duschat och småstädat lite nere, tömt diskmaskin och snart är det dags att gå ut och städa agnes bur.
Sen vette sjutton vad jag ska göra? Kanske äta frukost men det känns ju lite dumt eftersom jag precis städat i köket och jag vill ju inte stöka ner igen.

Aa juste igår var jag med Pia, slickan & rebecca. Vi satt först hemma hos pia och snackade lite och så, sen kom Sara på besök ett tag, alltid lika trevligt ;) Sen gick vi och la oss i sängen och snackade en massa, hahaha sen blev det lite garv åt Slickan, men jag kanske inte ska säga varför =P
Sen drog vi till donken och träffade några som jag inte har en aning om vilka de va, kalle var också med =)
Och jag måste erkänna att jag hade världens jävla huvudvärk och typ magknip, jag kan nästan sätta en hundring på att jag kommer bli sjuk eller nått annat äckligt! Fyy!



Kraam <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

HallåÅÅ?? VAd ska du göra ihelgen?!

2009-01-29 @ 12:33:42
URL: http://melinahafelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0