Lördag kväll...

Lördags kvällen började med att jag åkte till mickan, sen kom hellan och johanna. Satt och snackade lite sne åkte vi en liten sväng med rebecca och sen hem till mickan igen. Sen kom tessan jansson och husmusen och pillan ;) Satt hos mickan och snackade och hade det allmänt trevligt. Efter det var det dags att åka ner på stan , gick först till på g sen trägårn sen g igen. Träffade några bekanta ansikten, vissa snyggare än andra om man säger då ;) Va där mesta dels, sen åkte vi till statoil och pillan och tessan drog hem så vi stog där och svamlade lite. Sen var hellan en sån gullunge så hon skjutsade hem mig ;) Tack <3 Nu vette sjutton vad jag ska hitta på, är inte så jätte trött om man säger så, men om jag lägger mig i sängen kommer jag nog somna som en stock ;)
Tack för ikväll tjejor <3
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0