Lördagen den 24 januari

God morgon god morgon! Vaknade ovanligt tidigt idag måste jag säga.
Kanske ska berätta lite om gårdagen, den började hemma hos mig, tessan kom över och vi fixade oss och satt och snackade och lite sånt. Sen kom danne och hämtade oss så åkte vi hem till honom för förkrök. Sen fick vi skjuts upp till mobet, det var jag, tessan jansson och husmusen, danne och fredda. Tiden gick läskigt fort uppe på mobergs, helt plötsligt var klockan tre och det var dags att åka hem ;)
Jag måste väl erkänna att man är lite små seg idag om man säger så. Idag vette sjutton vad som händer måste försöka styra nått roligt, hellan är ju på ;)

Aa juste jag klippte mig och färgade håret igår och jag är hur nöjd som helst =)


Pusssss <3

Kommentarer
Postat av: helén

japp,nu styr vi nåt!

2009-01-24 @ 13:45:11
URL: http://helaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0