Min älskling...

Vad skulle jag göra utan dig? Jag blir lika glad när jag ser dig varje gång! Undrar hur mitt liv hade sett ut utan dig, hur skulle jag då spendera min tid. Jag tänker på dig dag som natt och när jag gör det så får jag som ett glädjerus inom mig. Min älskade acer idag blev du lite sjuk och du skrämde nästan livet ur mig! Jag lovar att om du är snäll mot mig så ska jag vara det tillbaka.

Hehe okej nu ska jag vara seriös, jävla skit!! Jag fick virus på datan, jag trodde jag skulle bryta ihop, den fick fjutt. Msn lagga sönder och ingenting fungerade, det ploppade upp fönster hela tiden utan att jag gjorde nått och ja, herregud! Men som tur är så har man en vän som inte alltid men ibland ställer upp ;) Och den här gången var han på bra humör och hans namn är daniel bolinder =) Han kom och installerade nytt virus program, men det roligaste var att när han kom hit så var allt som vanligt igen, datan var bara lite segare än vanligt =S Men tack iaf, sånt där är värt guld =)

Ha en bra kväll <3

Kommentarer
Postat av: helén

HAHAH! min älskling.. det där var ju bara förnamnet tåjucien ;)

2009-01-25 @ 20:42:42
URL: http://helaaajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0